Brochures voor IT-producten en -services

De Nederlandse vestiging van een vooraanstaande Amerikaanse systeemintegrator bereidde een grootschalig symposium over het drielaags Open Client/Server-concept voor. In dit kader werd MicroText benaderd voor het op zeer korte termijn ontwikkelen van een twintigtal brochures over op deze technologie gebaseerde totaaloplossingen voor uiteenlopende branches en sectoren.

Voor deze brochures ontwikkelde MicroText in korte tijd een standaardconcept waarbij enerzijds de gevaren van branchespecifieke problemen voor de onderneming, en anderzijds de nieuwe business opportunities van de geboden oplossing centraal stonden. Op basis van een cyclus van inventarisatie-, afstemmings- en evaluatiegesprekken met de diverse expertisegroepen van de klant, werd in hoog tempo invulling aan de beoogde brochures gegeven.

In overleg met de klant werd uit oogpunt van tijds- en kostenefficiëntie besloten om de brochures te voorzien van eenvoudige ondersteunende afbeeldingen, en af te drukken in de reguliere huisstijl van de klant.

Het symposium, waar de brochures als hand-outs aan bezoekers werden verstrekt, leverde een grote hoeveelheid orders en een zeer hoog return-on-investment op. Toen er na afloop van het symposium meer tijd beschikbaar was, werden de brochures van hoogwaardige afbeeldingen en vierkleurentechnologie voorzien. In die vorm hebben de brochures nog geruime tijd als regulier promotiemateriaal dienstgedaan.

Meer informatie?

Voor meer informatie neemt u contact op met

MicroText
Tenerifestraat 62
1060 TJ Amsterdam
Telefoon 020 - 693 09 01
Mobiel 06 22 66 17 62
Directeur/partner: Giesje Wouters
Directeur/partner: Flip Spiekerman

U kunt uw reactie per e-mail sturen naar microtext@xs4all.nl

| Home | IT Documentation Services | Gebruikersdocumentatie | Technische documentatie | Service (level) management | Kwaliteitszorg | Document management | Promotiemateriaal |
© MicroText, 2001.