Kwaliteitszorg

Een internationaal opererende leverancier van IT-services, die sinds kort het IT-beheer van een van 's werelds grootste multinationals verzorgde, verzocht MicroText het projectmanagement voor het opstellen van een kwaliteitshandboek uit te voeren.

Bij aanvang van deze opdracht trof MicroText een chaotische beheersituatie met veel achterstand en een sterk verstoorde relatie tussen de leverancier en diens klant aan.

Na intensief overleg met de betrokken partijen kon MicroText alle taken met betrekking tot het ontwikkelen van de benodigde beheerprocedures en -werkinstructies bij het beheerteam beleggen. Het wegwerken van de beheerachterstand vergde echter zoveel van de leden van dit team, dat zij vrijwel geen tijd voor deze ontwikkeltaken bleken te kunnen vrijmaken. Dankzij crisismanagement heeft MicroText in tien weken tijd invulling weten te geven aan de benodigde procedure- en werkinstructiebeschrijvingen.

Aan de hand van het opgeleverde kwaliteitsboek kon het beheerteam na korte tijd de operationele taken weer onder controle krijgen. Als gevolg daarvan werd de relatie met de klant volledig hersteld.

Meer informatie?

Voor meer informatie neemt u contact op met

MicroText
Tenerifestraat 62
1060 TJ Amsterdam
Telefoon 020 - 693 09 01
Mobiel 06 22 66 17 62
Directeur/partner: Giesje Wouters
Directeur/partner: Flip Spiekerman

U kunt uw reactie per e-mail sturen naar microtext@xs4all.nl

| Home | IT Documentation Services | Gebruikersdocumentatie | Technische documentatie | Service (level) management | Kwaliteitszorg | Document management | Promotiemateriaal |
© MicroText, 2001.