Een internationaal opererende leverancier van IT-services, die
sinds kort het IT-beheer van een van 's werelds grootste multinationals
verzorgde, verzocht MicroText het projectmanagement voor het opstellen
van een kwaliteitshandboek uit te voeren.
Bij aanvang van deze opdracht trof MicroText een chaotische beheersituatie
met veel achterstand en een sterk verstoorde relatie tussen de
leverancier en diens klant aan.
Na intensief overleg met de betrokken partijen kon MicroText alle
taken met betrekking tot het ontwikkelen van de benodigde beheerprocedures
en -werkinstructies bij het beheerteam beleggen. Het wegwerken
van de beheerachterstand vergde echter zoveel van de leden van
dit team, dat zij vrijwel geen tijd voor deze ontwikkeltaken bleken
te kunnen vrijmaken. Dankzij crisismanagement heeft MicroText
in tien weken tijd invulling weten te geven aan de benodigde procedure-
en werkinstructiebeschrijvingen.
Aan de hand van het opgeleverde kwaliteitsboek kon het beheerteam
na korte tijd de operationele taken weer onder controle krijgen.
Als gevolg daarvan werd de relatie met de klant volledig hersteld.
Voor meer informatie neemt u contact op met
MicroText
Tenerifestraat 62
1060 TJ Amsterdam
Telefoon 020 - 693 09 01
Mobiel 06 22 66 17 62
Directeur/partner: Giesje Wouters
Directeur/partner: Flip Spiekerman
U kunt uw reactie per e-mail sturen naar microtext@xs4all.nl